Tuesday, August 10, 2010

Nisa'GP Ramadhan Tour 2010

Assalamualaikum wbt.


"Dengan ini diistiharkan bahawa esok (1 Ramadhan 1431H / 11 Ogos 2010) adalah tarikh berpuasa bagi semua umat Islam di seluruh dunia,"

Alhamdulillah, teman-teman seperjuangan yang dikasihi, sungguh pantas masa berlalu bukan? Diam tak diam sudah masuk bulan Ramadhan. Bulan yang penuh rahmat, bulan yang penuh barakah, bulan pengampunan dan kasih sayang dari Allah Taala. Alhamdulillah...

Oleh itu, bersempena dengan bulan yang mulia ini, Nisa'GP sekali lagi mengatur langkah dengan mengadakan program yang begitu bermakna iaitu Nisa'GP Ramadhan Tour (13-15 Ogos 2010) yang mana program islah dan dakwah ini akan dijayakan antara Johor-Kuala Lumpur.

Permusafiran kami selama dua hari satu malam ini akan bermula di Check Point Pertama iaitu di Stesen Keretapi Kempas dan seterusnya ke Check Point Kedua iaitu di KL Central dan akan diteruskan lagi dengan check point yang masih dirahsiakan lagi (Jeng jeng jeng!).

Pelbagai modul yang menguji minda dan mencabar kreativiti setiap peserta telah disediakan oleh pihak urusetia program kali ini. Dan pastinya, program ini ditunggu-tunggu oleh semua peserta. Bagi peserta yang terlibat, ayuh, persiapkan diri anda. Fizikal, mental dan rohani!


(Ini Kak Zi...) (Credit to Rin's artwork, thanks.....)


Berikut disertakan sekali beberapa peringatan buat semua peserta :

1. Pastikan semua peserta berada di Check Point pertama : Stesen Keretapi Kempas, pada jam 11.00mlm (13 Ogos 2010).

2. Kenderaan untuk ke Check Point Pertama boleh dirujuk kepada saudari setiausaha Nisa'GP.

3. MINIMUMKAN barangan yang hendak dibawa. Beg galas diutamakan.

4. Bawa bersama ubat-ubatan jika perlu (Mengikut kumpulan)

5. Pakaian yang mencukupi dan kasut yang bersesuaian. (Sesuai untuk permusafiran, menutup aurat dan sopan). Warna tema : Ungu bagi kedua-dua hari.

Insyaallah, mudah-mudahan program yang bakal berjalan ini mendapat bantuan dan perlindungan daripada Allah Taala. Sama-sama kita doakan! (^^,)



Klik 'Like' untuk sebarkan...
MOHON SEBARKAN~ TERIMA KASIH~

2 comments:

angahfarah said...

salam..
semoga perjalann shbt2 dipermudahkn..

Nisa' Gelang Patah said...

Syukran!